آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خودخواهی سعید مهری سوژه هواداران استقلال| از محمدی یاد بگیر‍!

  • کد خبر: ۱۹۳۹۵۵
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
خودخواهی سعید مهری سوژه هواداران استقلال| از محمدی یاد بگیر‍!
خودخواهی سعید مهری در جریان بازی استقلال مقابل تراکتور تبریز به یک سوژه داغ میان هواداران استقلال تبدیل شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال بازی با تراکتور را با قاطعیت برد و موفق شد خودش را همچنان در صدر جدول نگه دارد.

در این بازی جواد نکونام نقش انکار ناپذیری در موفقیت تیمش داشت و علاوه بر او باید از نمایش بی نقص مهدی مهدی‌پور و ایمان سلیمی نیز یاد کرد که در این بازی بسیار متفاوت ظاهر شدند.


در این میدان، اما لکه‌های سیاهی از خودخواهی هم دیده شد که اختصاص داشت به صحنه‌ای که سعید مهری می‌توانست با یک پاس بغل پای ساده زمینه ساز گل سوم استقلال شود، اما از چنین اقدامی خودداری کرد و خودش به توپ ضربه زد که برای استقلال هیچ ره آوردی نداشت.

مهری در صحنه‌ای که به اعتقاد همه بیننده‌ها آرمان رمضانی در موقعیت بهتری قرار داشت به این بازیکن پاس نداد تا علاوه بر اینکه رمضانی گل سوم استقلال در این بازی را به ثمر برساند، گل سوم خود در این فصل را هم ثبت کند، اما مهری  با رفتاری نکوهش برانگیز در اوج خودخواهی خودش به توپ ضربه زد تا فرصت گلزنی برای بار سوم از کف برود.

در همین بازی، اما مهرداد محمدی در یک صحنه اقدامی انجام داد که درست برخلاف آن رفتاری بود که از مهری دیدیم. محمدی در شرایطی که خودش می‌توانست زننده گل تیمش باشد به عرض پاس داد تا آرش رضاوند برای استقلال گل بزند که در بین راه مدافع تیم تراکتور سر رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

محمدی در این صحنه اوج تیم دوستی خود را به رخ هواداران تیمش کشید تا مشخص شود اساسا در استقلال به فکر رکورد‌های شخصی نیست و به دنبال افزایش بازدهی تیمی است، نه افزایش بازدهی فردی.

به هرحال این دو اتفاق متضاد هم قطعا مورد توجه سرمربی استقلال هم قرار خواد گرفت و باید دید که سرمربی آبی‌ها با چه طرفندی این ماجرا را مدیریت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->